Urząd Miasta Płock ogłosił rozpoczęcie prac nad zmianą Płockiego Programu Rewitalizacji, w oparciu o ocenę jego aktualności. Mieszkańcy Płocka mają szansę na aktywne uczestnictwo w procesie rewitalizacji, zgłaszając swoje propozycje i uwagi. Udzielanie opinii jest możliwe do końca czerwca 2025 roku. Propozycje będą podstawą do opracowania projektu, który zostanie poddany konsultacjom społecznym.
W ramach procedury aktualizacji Płockiego Programu Rewitalizacji istnieje kilka form, w jakich mieszkańcy mogą przekazywać swoje sugestie. Wnioski można przesyłać pocztą tradycyjną na adres Urzędu Miasta Płock, składać osobiście w Biurze Obsługi Klienta, a także korzystać z platform ePUAP lub eDoręczenia. Istnieje również możliwość wysłania wiadomości e-mail na dedykowany adres [email protected].
Warto zaznaczyć, że zmiana Płockiego Programu Rewitalizacji nie obejmuje modyfikacji granic obszaru rewitalizacji ani Specjalnej Strefy Rewitalizacji. Dokumentacja dotycząca procedury naboru projektów, które mają być uwzględnione, jest dostępna w Biuletynie Informacji Publicznej. Mieszkańcy są zachęcani do aktywnego udziału w procesie rewitalizacji i zgłaszania swoich pomysłów na rzecz rozwoju miasta.
Źródło: Urząd Miasta Płock
Oceń: Aktualizacja Płockiego Programu Rewitalizacji – Zaproszenie do współpracy
Zobacz Także